La Pologne Online

Beskidiens en ligne


Le Forum de Beskid a migré à l'adresse :

https://beskid.com/phorum/



Venez nous rejoindre en cliquant sur le lien en haut.

Attention, il faudra refaire une inscription Zapraszam


barre



Les Forums de Pologne


Recherche de famille :  Forums Franco Polonais The fastest message board... ever.
Les bouteilles à la mer, c'est ici ! 
Aller à la page: Précédent12345678Suivant
Page courante: 5 sur 8
Re: Je suis a la recherche pour les freres et soeurs l enfant adopte avek le polonais de Varsowie
Posté par: henia dura (IP Loggée)
Date: 24 février, 2017 11:33

Wie pani w Polsce niema śladu o adopcji, jak to możliwe. Pisałem do sądu odpowiedz że nie prowadzili takiej sprawy, żaden ośrodek adopcyjny też nie prowadził adopcji. W zupełnych aktach urodzenia niema wzmianki o adopcji. Normalnie zniknęły.

Michal écrit qu'en Pologne il y a aucune trace de cette adoption. Comment cela peut être possible ? Il a écrit au tribunal et ils lui ont répondu qu'ils non jamais mener cette adoption.
Dans les actes de naissance, il n'est rien écrit au sujet d'adoption.
Tout simplement les enfants ont disparu

Re: Je suis a la recherche pour les freres et soeurs l enfant adopte avek le polonais de Varsowie
Posté par: Elżbieta (IP Loggée)
Date: 24 février, 2017 11:59

Nie pytam o zupelne akty urodzenia, pytam o kserokopie z orginalnego aktu urodzenia.

Re: Je suis a la recherche pour les freres et soeurs l enfant adopte avek le polonais de Varsowie
Posté par: Elżbieta (IP Loggée)
Date: 24 février, 2017 12:10

I jeszcze jedno.

Nie ma czegoś takiego jak "drugi chrzest". Sakrament chrztu przyjmuje się tylko jeden raz w życiu i żaden ksiądz nie udzieli go ponownie, bo to było by niezgodne konwencją kościoła.

... przy przysposobieniu pełnym sąd orzekł o sporządzenie nowego aktu urodzenia adoptowanego dziecka.

[www.infor.pl]

Czemu "drugi chrzest" ? Zmieniono im imiona, nazwiska ?



Edité 1 temps. Dernière édition 24/02/2017 12:16 par Elżbieta.

Re: Je suis a la recherche pour les freres et soeurs l enfant adopte avek le polonais de Varsowie
Posté par: henia dura (IP Loggée)
Date: 24 février, 2017 12:15

Élu je n'e pas répondu à ton message il va te répondre tout seul... Je juste mis ce qu'il m'a dit hier.

De toute façon il y a des personnes qui sont au courant mais apparemment ils on peur de parler..La meilleure chose c'est de dire j'ai oublier, je ne me rappelle plus..Je envoyer une lettre a TGI de Lyon mais sans le véritable nom ???

Re: Je suis a la recherche pour les freres et soeurs l enfant adopte avek le polonais de Varsowie
Posté par: henia dura (IP Loggée)
Date: 24 février, 2017 16:55

Elu to dotyczy normalnej adopcji przez sad a z tego co mi pisał Michal dzieci wyjechały do Francji na wakacje i w sadzie nie ma znaku po tej adopcji.
Imie i nazwisko musi być zmienione przez sad a nie przez chrzest.

Re: Je suis a la recherche pour les freres et soeurs l enfant adopte avek le polonais de Varsowie
Posté par: Elżbieta (IP Loggée)
Date: 24 février, 2017 17:20

To po co był "drugi chrzest" ?

Re: Je suis a la recherche pour les freres et soeurs l enfant adopte avek le polonais de Varsowie
Posté par: henia dura (IP Loggée)
Date: 24 février, 2017 17:49

Spytam sie ..

Re: Je suis a la recherche pour les freres et soeurs l enfant adopte avek le polonais de Varsowie
Posté par: henia dura (IP Loggée)
Date: 24 février, 2017 17:52

Nie wiem jak jest w Polsce ale tutaj liczy się imię które dostaje dziecko jak się rodzi i które jest wpisane w aktach na gminie i które jest podawane przy chrzcie potem

Re: Je suis a la recherche pour les freres et soeurs l enfant adopte avek le polonais de Varsowie
Posté par: Michal Mazur (IP Loggée)
Date: 25 février, 2017 16:24

Witam pani Elżbieto. A jednak brata chrzcili drugi raz. Pierwszy raz został ochrzczony przez matkę biologiczną w Warszawie na Grochowie parafia kamionek w 1980r chyba w maju. Drugi raz został ochrzczony w 1989r 16 kwietnia w parafii Pyry.Matką chrzęsną jest pani Barbara Kaczynska zamieszkała w Piasecznie. Kobieta była wolontariuszką w tym domu dziecka w którym przebywaliśmy.

Re: Je suis a la recherche pour les freres et soeurs l enfant adopte avek le polonais de Varsowie
Posté par: Michal Mazur (IP Loggée)
Date: 25 février, 2017 16:32

Pani Elżbieto zupełnych aktów urodzenia nikt w Polsce mi nie wyda, już się starałem kilka razy o to. Po znajomości tylko ktoś załatwił informację ze na aktach niema żadnego wpisu. W legalny sposób nie załatwię aktów,akty są nie do zdobycia dla mnie.

Aller à la page: Précédent12345678Suivant
Page courante: 5 sur 8


Désolé, vous n'avez pas d'autorisation poste/réponse dans ce forum.